30
Kov

8 patarimai, kaip optimizuoti nukreipimo puslapius ir didinti potencialių klientų gretas

Kodėl reikia optimizuoti nukreipimo puslapį?

Dirbate su „AdWords“ reklama tam, kad sulauktumėte didesnio lankytojų srauto. Puiku! Kitas žingsnis – paversti šį srautą potencialiais klientais. Kaip turėtumėte tai padaryti? Optimizuoti nukreipimo puslapius – būtent taip!

Nukreipimo puslapiai (landing pages) yra viena svarbiausių šių dienų rinkodaros priemonių, būtina kiekvienam verslui, nepriklausomai nuo to, parduodate žiemines kepures, rašote knygas ar siūlote statybines medžiagas. Deja, praktika rodo, kad nemaža dalis paspaudimų yra nukreipiami į pagrindinį verslo puslapį, užuot kreipę į atskirą landing pag’ą. Pvz., skelbime pranešate apie akciją vienai ar kitai prekei, tačiau reklamą paspaudęs vartotojas nukreipiamas į titulinį puslapį. Optimaliems Google „AdWords“ reklamos rezultatams trukdo ir tai, kad dalis nukreipimo puslapių yra pernelyg apkrauti, blaškantys dėmesį ir siunčiantys klaidinančią žinutę.

Kas yra nukreipimo puslapis?

Nukreipimo puslapis yra tas puslapis, į kurį patenka jūsų svetainės lankytojas, paspaudęs ant jam siūlomo skelbimo ar nuorodos. Nukreipimo puslapis naudojamas tam, kad jūsų lankytojui suteiktų tai, ko jis ieško (gautų aktualią informaciją, pageidaujamą prekę ar paslaugą), ir tuo pačiu surinktų jūsų rinkodaros tikslams reikalingą informaciją, padėtų didinti konversijų optimizacijos rodiklius ir, žinoma, – jūsų lankytojus paverstų jūsų klientais.

Geras nukreipimo puslapis visuomet bus orientuotas į konkrečią auditoriją, pvz., į lankytojus, kurie ieško jūsų reklamuojamos e-knygos, arba lankytojus, kurie paspaudžia skelbimą, reklamuojantį jūsų internetinį seminarą. Priklausomai nuo konkrečios situacijos, galite kurti nukreipimo puslapius, pateikiančius reikalingą informaciją, leidžiančius atsisiųsti klientui aktualų turinį (pvz., e-knygas, laikraščius, video medžiagą ir t. t.) arba įsigyti paslaugų paketą, demonstracines produkto versijas, nuolaidų kuponus ir pan.

Štai kaip turėtų atrodyti skelbimų srautas į jūsų svetainę: asmuo pamato jūsų skelbimą, ant jo paspaudžia ir yra perkeliamas į nukreipimo puslapį, kuris prašo pateikti savo asmeninę informaciją (pvz., savo vardą ar el. pašto adresą), kad gautų tai, kas buvo pažadėta reklamoje, pvz., nemokamą e-knygą ar išskirtinio dizaino puodelį. Lankytojas atlieka veiksmus ir paspaudžia „Enter“. Taigi, šis puslapis atliko savo darbą – asmuo ėmėsi veiksmų, kurie naudingi jums abiems: lankytojas gauna tai, ko ieškojo, jūs – didinate potencialių klientų gretas ir gaunate aktualią informaciją rinkodarai.

5 priežastys, kodėl jums reikia nukreipimo puslapių

Techniniu požiūriu nukreipimo puslapiu gali būti bet kuri jūsų svetainės vieta, į kurią lankytojas patenka, kai pirmą kartą apsilanko jūsų svetainėje. Nukreipimo puslapiu gali būti jūsų pagrindinis ar kontaktinis svetainės puslapis, tačiau tai nėra pats geriausias sprendimas. Kitaip sakant, nukreipimo puslapis neturėtų būti vien tik „vartai į jūsų svetainę“ – jis turėtų skatinti lankytojus tapti potencialiais klientais, t. y. klientas turi gauti visą reikalingą informaciją ir būti raginamas atlikti vieną ar kitą veiksmą (be aiškios krypties lankytojas dalyvaus betiksliame naršyme ir, greičiausiai, jūsų svetainę labai greitai paliks).

Vis dar abejojate? Štai 5 priežastys, kodėl jums reikalingi nukreipimo puslapiai:

  1. Turėsite atskirą puslapį, kuriame galėsite pateikti potencialiems klientams aktualius pasiūlymus.
  2. Skatinsite lankytojus atlikti jums reikalingus veiksmus.
  3. Galėsite stebėti ir analizuoti savo lankytojų elgesį.
  4. Surinksite aktualią informaciją (pvz., demografinius duomenis) apie potencialius klientus.
  5. Stebėdami ir analizuodami metriką, susietą su jūsų nukreipimo puslapiais, galėsite surinkti naudingų įžvalgų apie savo rinkodaros našumą ir jos tobulinimą.

Efektyvūs nukreipimo puslapiai – 8 optimizacijos patarimai

1. Neblaškykite lankytojo dėmesio

Jei norite, kad nukreipimo puslapis būtų efektyvus, jis turi būti paprastas ir aiškus. Visas turinio pranešimas turėtų orientuotis į vieną temą (pasiūlymą) ir įrodyti klientui, kodėl verta atlikti vieną ar kitą veiksmą, t. y. atsakyti, kodėl šis pasiūlymas yra vertingas. Neblaškykite lankytojo dėmesio papildomomis nuorodomis ar informacija, kuri nėra susijusi su pagrindine tema.

2. Pateikite trumpą ir aiškią informaciją

Svetainėje apsilankę vartotojai dėmesį gali sutelkti vos kelioms minutėms. Tai reiškia, kad jei nepateiksite paprastos ir aiškiai struktūruotos informacijos, lankytoją prarasite. Klientui nereikia išsamaus ir plataus teksto apie jūsų pasiūlymą, prekę ar paslaugą. Tiesą sakant, užtektų vos kelių eilučių, kurios apibrėžtų pasiūlymo esmę ir naudą. Labai svarbu parinkti tinkamą antraštę – tai pirmas dalykas, kurį lankytojas pamato. Ji turi apibendrinti pasiūlymą ir atsakyti į esminį kliento klausimą – ką gausiu aš? Jei norite pateikti daugiau informacijos, rekomenduojame naudoti Bullet taškus ar teksto blokus, kurie padės išlaikyti kliento dėmesį.

3. Siūlykite klientui naudingus mainus ir laikykitės duoto pažado

Jei skelbime pateikėte pasiūlymą (siūlote nuolaidą, nemokamai išbandyti prekę, atsisiųsti elektroninę knygą ar pan.), laikykitės duoto žodžio ir suteikite klientui reikalingą paslaugą mainais už asmeninę kliento informaciją (pvz., vardą ar el. pašto adresą). Stenkitės išlaikyti paprastą struktūrą, kad asmuo neturėtų galimybės suklysti ar susipainioti.

4. Apsiribokite vienu raginimu veikti (call-to-action)

Nepainiokite kliento ir įsitikinkite, kad savo puslapyje naudojate tik vieną raginimą veikti. Nukreipkite auditoriją į vieną veiksmą – taip įgyvendinsite lankytojo interesus ir turėsite daugiau galimybių didinti potencialių klientų gretas.

5. Nereikalaukite per daug

Neprašykite detalios informacijos. Plati registracijos forma reikalauja kur kas daugiau laiko, be to, klientai nemėgsta viešinti asmeninės informacijos. Paprasta ir greita – esminiai principai, kurių turėtumėte laikytis, kad didintumėte konversijų optimizacijos rodiklius.

6. Optimizuokite paieškos sistemoms

Landing pag’ai, kaip ir visi kiti svetainės puslapiai, turi būti optimizuoti aktualiems raktiniams žodžiams.

7. Skatinkite dalintis turiniu

Paskatinkite lankytojus dalintis jūsų turiniu – sukurkite socialinių tinklų mygtukus ar nuorodas, kurios leistų dalintis jūsų nukreipimo puslapiu socialiniuose tinkluose, pvz., „Facebook“, „LinkedIn“, „Twitter“ ir pan. – taip išplėsite savo nukreipimo puslapio pasiekiamumą.

8. Nepamirškite vaizdinio turinio

Nukreipiantys puslapiai, kuriuose pateikiamas vaizdinis turinys, ne tik suteiks daugiau estetinio patrauklumo, bet ir padės susidaryti pirminį įspūdį apie tai, į ką orientuotas šis puslapis.