05
Bal

„Google AdWords“ plėtiniai – galimybė padidinti skelbimų efektyvumą

Skelbimų plėtiniai naudingi Jums ir vartotojams

„AdWords“ plėtiniai „Google“ paieškos rezultatuose esančiuose mokamuose skelbimuose leidžia pateikti daugiau informacijos apie Jūsų įmonę ir teikiamas paslaugas. Plėtiniai suteikia daugiau reikšmingumo Jūsų skelbimui, todėl didėja „AdWords“ skelbimo matomumas ir paspaudimų skaičius. Taip pat lankytojams yra suteikiama galimybė atlikti tiesioginius kontaktinius ir funkcinius veiksmus, pvz., naudodamiesi išmaniuoju telefonu ir spustelėję ant skelbimo, naudotojai gali greitai ir lengvai paskambinti į Jūsų įmonę arba iš karto patekti į norimą svetainės skiltį. Plėtiniai rodomi tuomet, kai skelbimo reitingas yra gana aukštas ir „AdWords“ sistema apskaičiuoja, kad minėtasis sprendimas pagerintų skelbimo našumą.

Kas lemia plėtinių rodymą?

Skelbimo reitingas
„AdWords“ vertina skelbimo reitingą, kurį sudaro: kainos pasiūlymas, skelbimo ir nukreipiamo puslapio kokybė bei planuojamas skelbimo formatų (tarp jų – ir plėtinių) poveikis vartotojams. Jeigu plėtinys nėra rodomas, tuomet reikia didinti kainą ir (arba) gerinti skelbimo kokybę.

Skelbimo pozicija paieškos tinklo rezultatų puslapyje
Kadangi virš „Google“ sugeneruotų rezultatų skelbimų plėtiniams skirtos vietos yra nedaug, pirmenybė naudoti šią vietą plėtiniams suteikiama aukštesnės pozicijos skelbimams. Deja, žemesnių pozicijų plėtinių skaičius yra ribojamas.

Kiti skelbimo plėtiniai
Skelbimų plėtiniai nėra rodomi visi ir nuolatos, „Google“ sistema parenka optimaliausią sprendimą kada, kam ir kokį įgalintų plėtinių derinį rodyti vartotojams, atsižvelgiant į konkrečius tą lemiančius veiksnius.

Ar „AdWords“ skelbimų plėtinių naudojimas kainuoja papildomai?

Plėtinių įgalinimas papildomai nieko nekainuoja, tačiau Jūs būsite apmokestinami už skelbimo paspaudimus ir plėtinių kuriamą sąveiką, pvz., nuorodų piktogramos ar skambučio mygtuko paspaudimus. Primename, kad sistema per vieną parodymą neapmokestina daugiau nei už du vieno skelbimo ir jo plėtinių paspaudimus. Mokestis už plėtinių paspaudimus nustatomas ta pačia tvarka kaip ir antraštės paspaudimų kaina.

Kokius plėtinius rinktis?

„AdWords“ plėtiniai suteikia galimybę pridėti aktualią verslo informaciją, pvz., nurodyti įmonės adresą, telefono numerį ir t. t. Konkretaus plėtinio ar jų grupės pasirinkimas priklauso nuo įmonės veiklos pobūdžio ir verslui keliamų tikslų. Įprastai plėtiniai yra derinami individualiai prie konkrečių tam tikrą funkciją atliekančių „Google AdWords“ skelbimų grupių. Mes išskiriame 5 dažniausiai naudojamų skelbimų plėtinių rūšis.

Skambučių plėtinys (call extension)
Skambučių plėtiniai naudojami telefono numerio patalpinimui skelbime. Tai užtikrina patogų susisiekimą su Jūsų įmonės darbuotojais bei suteikia galimybę pridėti daugiau nei vieną telefono numerį. Rodant skambučių plėtinius, klientai gali spustelėti skambinimo mygtuką ir tiesiogiai paskambinti Jūsų įmonės telefonu. Kai drauge su skelbimu rodomas skambučių plėtinys, naudotojai mato Jūsų įmonės telefono numerį ir, jei jiems priklausantis įrenginys turi skambinimo funkciją, gali paspausti skambinimo mygtuką. Plėtinys yra lengvai planuojamas ir koreguojamas, todėl galite keisti telefono numerį ir pridėti darbo valandas, t. y. skambinimo mygtukas bus rodomas tik tuomet, kai Jūsų darbuotojai galės atsakyti į skambučius. Skambučių plėtinius galima naudoti su mobiliojo, dalinio, nemokamais, standartinio arba nestandartinio mokesčio numeriais.

Svetainių nuorodų plėtinys (sitelinks extension)
Svetainių nuorodų plėtiniai nukreipia lankytojus į aktualią svetainės vietą, t. y. plėtinys leidžia rodyti papildomas nuorodas, nukreipiančias į kitus Jūsų svetainės puslapius, pvz., jei vadovaujate kavinei, į svetainių nuorodas rekomenduojame įtraukti nuorodas su darbo valandomis ar patiekalų meniu. Nuorodų plėtiniai yra vienas optimaliausių sprendimų, efektyviai taupantis vartotojų laiką ir padedantis klientams lengviau rasti tai, ko ieško. Svetainių nuorodas galima pridėti prie kampanijos arba skelbimų grupės, priklausomai nuo to, su kurio tipo skelbimais norite jas matyti.

Figūrinių išnašų plėtinys (callout extension)
Figūrinių išnašų plėtiniai leidžia tobulinti teksto skelbimus, išskiriant pagrindinius Jūsų veiklos privalumus, pvz., aptarnavimą visą parą, nemokamą prekių atvežimą ir t. t. Plėtinių tekstą ir rodymą galima pasirinkti patiems. Kai figūrinės išnašos plėtinys su skelbimu rodomas mobiliajame įrenginyje ar staliniame kompiuteryje, kartu su skelbimu rodomos 2–4 figūrinės išnašos. Skelbimai gali būti rodomi virš paieškos tinklo rezultatų arba žemiau jų.

Vietovės plėtinys (location extension)
Naudojant vietovių plėtinius kartu su skelbimu rodoma įmonės vieta žemėlapyje, adresas arba atstumas iki bendrovės. Lankytojai, spustelėję Jūsų plėtinį, patenka į vietovės puslapį, kuriame nurodoma visa aktuali informacija, padedanti Jus surasti. Vietovių plėtiniai paprastai apima ir telefono numerio pateikimą, taip pat galima nustatyti aktyvų skambinimo mygtuką. Norint įgalinti vietovės plėtinį būtina turėti patvirtintą „Google Mano Verslo (Google My Business)” paskyrą. Vietovių plėtinių tikslas – padėti klientams rasti Jūsų įmonę bei paskatinti apsilankymus joje. Informacija apie įmonę vietovių plėtiniuose rodoma „Google“ paieškos tinkle, „Google“ žemėlapiuose ir „Google“ paieškos tinklo partnerių svetainėse bei gali būti pateikiama tiek mobiliuosiuose įrenginiuose, tiek planšetiniuose ir staliniuose kompiuteriuose.

Pranešimo plėtinys (message extension)
Pranešimų plėtiniai skirti palengvinti ir supaprastinti bendravimą tarp Jūsų ir klientų. Lankytojai gali peržiūrėti Jūsų skelbimą ir tiesiogiai susisiekti nurodytu numeriu, parašydami žinutę tiesiai į mobilųjį. Vieno mygtuko paspaudimu lankytojai gali gauti naudingos informacijos, užsisakyti konkrečią paslaugą ar suplanuoti susitikimą. Plėtinys pritaikytas mobiliųjų telefonų naudotojams, galintiems gauti ir siųsti teksto pranešimus. Įžanginės SMS žinutės tekstą galima nusistatyti patiems.

Google adwords plėtinys message extension

Šiame straipsnyje esanti informacija pateikta iš žemiau nurodytų šaltinių: