Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?
20
Lie

Keičiasi „Google“ reklamos produktų vardai – kas, kaip ir kodėl?

Viso gero „Google AdWords“ – sveikiname „Google Ads“!

2018 m. birželio pabaigoje „Google“ paskelbė, kad nebeliks jos valdomų prekės ženklų „AdWords“ ir „DoubleClick“. Interneto milžinė teigia, kad šie pokyčiai – tai pastangos supaprastinti savo pasiūlymus, o naujieji „Google“ reklamos platformos produktų vardai padės geriau ir aiškiau apibrėžti teikiamas paslaugas.

„AdWords“ prekės ženklas taps „Google Ads“. „DoubleClick“ reklamos produktai ir „Google Analytics 360 Suite“ nuo šiol vadinsis „Google Marketing Platform“, o „DoubleClick for Publishers“ ir „DoubleClick Ad Exchange“ bus integruoti į vieningą platformą „Google Ad Manager“. „Google“ pažymi, kad paslaugų įkainiai nesikeis, o pačios paslaugos nebus apjungiamos.

„AdWords“ —> „Google Ads“

„DoubleClick“ ir „Google Analytics 360 Suite“ —> „Google Marketing Platform“

„DoubleClick for Publishers“ ir „DoubleClick Ad Exchange“ —> „Google Ad Manager“

Du dešimtmečius siekianti istorija

„AdWords“ reklamos istorija prasidėjo prieš 18 metų („DoubleClick“ atitinkamai skaičiuoja 22 metus), o jos kūrėjai turėjo vieną paprastą tikslą – padėti interneto svetainę turinčiam verslui. Taip buvo išleistas pirmasis reklamos įrankis, kuris sėkmingai nutiesė kelią iki šių dienų rinkos – naudodamiesi paieška klientai galėjo pasiekti vertingus ir aktualius skelbimus konkrečiu momentu.

Nuo to laiko daug kas pasikeitė. Ypatingai išaugo mobilių įrenginių vaidmuo, keitėsi ir vartotojų naršymo įpročiai – šiandien nuo internetinės paieškos greitai ir lengvai pereinama prie vaizdo įrašų, tekstinio turinio, internetinių žaidimų, apsipirkinėjimo ir t. t. Visa tai reiškia, kad rinkodaros specialistai turi kur kas daugiau galimybių pasiekti vartotojus skirtingais įrenginiais skirtinguose kanaluose.

Kam reikalingi pokyčiai?

Per beveik 20 metų „Google“ skelbimai gerokai pasikeitė ir neapsiriboja klientų pasiekimu „Google“ paieškoje, o žengia drauge su klientu, šiam naudojantis skirtingais įrenginiais, naršant interneto svetainėse, skaitant tekstinę informaciją, žiūrint vaizdo įrašus ir t. t. Siekdama palengvinti reklamavimosi patirtį, „Google“ pristato naujus prekių ženklus: „Google Ads“, „Google Marketing Platform“ ir „Google Ad Manager“.

Atnaujinimai padės įvairių dydžių reklamuotojams pasirinkti jų verslui tinkamiausius sprendimus, kad būtų dar lengviau pateikti vertingus skelbimus ir užtikrinti kokybišką vartotojų patirtį skirtingais įrenginiais skirtinguose kanaluose. Kaip teigia „Google“, šie pakeitimai itin naudingi smulkiajam verslui, siekiant užtikrinti lengvesnius reklamos sprendimus visuose PPC (Pay per Click) kanaluose ir įmonių lygmens reklamuotojams siūlant paprastesnes reklamos prognozių galimybes.

Nauji prekių ženklai

„Google Ads“. „Google AdWords“ keičia vardą ir tampa „Google Ads“, kad padėtų dar lengviau ir paprasčiau pasiekti potencialius klientus „Google“ paieškoje, partnerių puslapiuose, vaizdo įrašuose ir kitur: „padėti rinkodaros specialistams prisijungti prie milijardų žmonių, naršančių internete, žiūrinčių „YouTube“ vaizdo įrašus, ieškančių naujų vietų „Google“ žemėlapiuose, vertinančių „Google Play“ programas ir t. t.“. „Google“ tikslas – palengvinti reklamą už paieškos laukelio ribų, tikslingai skirstyti reklamos biudžetą ir padėti įmonėms kurti parduodančius skelbimus.

„Google Marketing Platform“. Naujoji „Google Marketing Platform“ sujungia „DoubleClick“ skaitmeninę rinkodarą ir „Google Analytics 360 Suite“. Atnaujinimo tikslas – padėti planuoti, įsigyti, išmatuoti ir optimizuoti skaitmeninę žiniasklaidą ir klientų patirtį vienoje vietoje. Naujoji „Google Marketing Platform“ užtikrina veiksmingesnę rinkodarą, išlaikydama pagarbą klientų privatumui ir leisdama jiems pilnai kontroliuoti savo duomenis.

„Google Ad Manager“. „Google Ad Manager“ – tai vieninga platforma, integruojanti „DoubleClick for Publishers“ ir „DoubleClick Ad Exchange“. Esminiai atnaujinimo akcentai sutelkti ties patogiais algoritmais, apibrėžiančiais augimo galimybes, patogesnį skelbimų vertinimą ir planavimą, „Google Analytics“, „Data Studio“ ir „BigQuery“ duomenų suderinimą integruotai apžvalgai.


STRAIPSNYJE REMTASI ŽEMIAU ESANČIAIS ŠALTINIAIS: