13
Vas

Naujos „Google AdWords“ tekstinių skelbimų taikymo galimybės

Nauja tekstinių skelbimų taikymo funkcija {IF}

Siekiant pasiekti kuo tikslingesnę auditoriją ir gauti kuo didesnę naudą iš reklamos, „Google AdWords“ reklamos sistema nuolat tobulina savo skelbimų pateikimo galimybes. Naujoji „Google AdWords“ tekstinių skelbimų taikymo funkcija {IF} leidžia pritaikyti skelbimų turinį pagal kai kuriuos naudotojams būdingus požymius. Lietuvoje kol kas galima naudoti tik vieną {IF} funkcijos parinktį – pritaikyti skelbimus atsižvelgiant į tai, ar naudotojas paiešką atlieka mobiliuoju įrenginiu. Ši galimybė gali būti naudinga tuomet, kai norima mobiliesiems naudotojams pateikti specialų pasiūlymą.

Skelbimo tekstas
su {IF} funkcija
Naudotojui rodomas skelbimo tekstas
Atlikus paiešką
mobiliąjame telefone
Atlikus paiešką
staliniame kompiuteryje
Didžiausias avalynės pasirinkimas!{=IF(device=mobile,Nemokamaspristatymas užsakant mobiliuoju telefonu!):Nemokamas pristatymas užsakymams virš 25€!} Didžiausias avalynės pasirinkimas!
Nemokamas pristatymas užsakant mobiliuoju telefonu!
Didžiausias avalynės pasirinkimas!
Nemokamas pristatymas užsakymams virš 25€!

Tikimasi, kad greitu metu Lietuvoje taip pat bus galima naudoti ir kitas naudingas {IF} funkcijos parinktis, pavyzdžiui, taikyti skelbimus pagal naudotojų amžių ir lytį, paieškos laiką, naudoto įrenginio pavadinimą, o taip pat požymį, ar naudotojas anksčiau lankėsi svetainėje.

Daugiau informacijos apie {IF} funkciją: https://support.google.com/adwords/answer/7207341?hl=lt

Kitos naudingos tekstinių skelbimų taikymo funkcijos

Jau anksčiau „Google AdWords“ tekstinių skelbimų redagavime buvo galima naudoti kitas naudingas skelbimų taikymo funkcijas – raktinio žodžio taikymo funkciją {Keyword} ir atgalinio skaičiavimo funkciją {Countdown}.

Raktinio žodžio taikymo funkcija {Keyword}

Naudojant {Keyword} funkciją į tekstinio skelbimo antraštę ar aprašymo tekstą galima įterpti šio skelbimo grupėje nurodytus raktinius žodžius, kurie sutapo su naudotojo užklausa ir iššaukė skelbimo rodymą. Tokiu būdu skelbimo tekstas labiau atitinka naudotojo užklausą, o tai padidina jo našumą. Šis būdas gali būti ypač naudingas kuriant skelbimus elektroninėms parduotuvėms, kuomet tos pačios kategorijos produktų pavadinimų sąrašas yra labai didelis ir sukurti personalizuotus skelbimus visoms prekėms yra sudėtinga.

Raktiniai žodžiai
skelbimo grupėje
Skelbimo tekstas
su {Keyword} funkcija
Naudotojo įvesta
paieškos frazė
Naudotojui rodomas
skelbimo tekstas
iphone 7
iphone 7 plus
iphone 6s
iphone 6s plus
iphone 6
iphone 6 plus
{Keyword:Iphone} telefonai pigiau! iphone 7 Iphone 7 telefonai pigiau!
iphone 7s Iphone 7s telefonai pigiau!
iphone 6 Iphone 6 telefonai pigiau!

Daugiau informacijos apie {Keyword} funkciją: https://support.google.com/adwords/answer/2454041?hl=lt

Atgalinio skaičiavimo funkcija {Countdown}

Naudojant {Countdown} funkciją į tekstinio skelbimo antraštę ar aprašymo tekstą galima įterpti atgalinio skaičiavimo laikmatį, pasirenkant pageidaujamą pradžios ir pabaigos datą, taip pat laiko zoną ir kalbą. Šis būdas gali būti naudingas kuriant skelbimus su informacija apie specialiuosius pasiūlymus ir jų artėjančią galiojimo pabaigą.

Skelbimo tekstas
su {Coutdown} funkcija
Naudotojui rodomas skelbimo tekstas
atlikus paiešką 2017/02/10 dieną
Naudotojui rodomas skelbimo tekstas
atlikus paiešką 2017/02/12 dieną
Paskubėkite, iki akcijos galiojimo pabaigos liko {=COUNTDOWN(„2017/02/14 23:59:59″,“lt“,5)} dienos! Paskubėkite, iki akcijos galiojimo pabaigos liko 4 dienos! Paskubėkite, iki akcijos galiojimo pabaigos liko 2 dienos!

Šiame straipsnyje esanti informacija pateikta iš žemiau nurodyto šaltinio: