05
Lie

Platesnės „Google AdWords“ reklamos ir analizės galimybės

„Machine learning“ technologija

Mašininis mokymasis (Machine learning) leidžia analizuoti daugelį signalų realiu laiku bei vartotojams pritaikyti ir pateikti dar labiau aktualius ir efektyvius reklamos skelbimus tinkamu metu. Ši technologija taip pat naudinga vertinant klientų naršymo būdus, lankytojams naudojant skirtingus įrenginius ir kanalus tiek skaitmeninėje, tiek fizinėje erdvėje.

„Google Attribution“ ir paskutinio paspaudimo matavimo panaikinimas

Naudojant „Google Attribution“ modelį, vienu metu galima vertinti skirtingų rinkodaros strategijų poveikį atskiruose įrenginiuose ir kanaluose. Naršydami vartotojai naudoja skirtingus įrenginius, todėl rodomas reklamas gali matyti skirtingose platformose: socialiniuose tinkluose, „Google“ paieškos tinkle, vaizdinės reklamos tinkle, vaizdo įrašų tinkle, elektroniniame laiške, Jūsų interneto svetainėje ar kt. Būtent dėl šios priežasties sunku nustatyti ir įvertinti atskirų platformų turimą įtaką vartotojų sprendimams, dėl to dažniausiai būna vertinamas paskutinis paspaudimas (last click). Šiuo atveju efektyvius pokyčius užtikrina „Google Attribution“ modelis, padedantis suvokti kiekvienos priemonės daromą įtaką vartotojų elgesiui ir gautomis įžvalgomis tobulinti naudojamus reklamos metodus.

Dirbant su „Google Attribution“ aktualūs duomenys paimami iš „Google AdWords“, „Google Analytics“ ir „DoubleClick Search“ paskyrų, atsižvelgiant į vartotojų veiklą visuose įrenginiuose ir kanaluose, papildomai nežymint duomenų. Pageidaujama informacija gaunama automatiniu būdu iškart, todėl ataskaitų pildymo ir optimizavimo darbai atliekami greitai, lengvai ir patogiai. Integravus „Google AdWords“, „Google Analytics“ ir „Double Click Search“ paskyras galima sujungti duomenis iš skirtingų rinkodaros kanalų ir gauti išsamius rezultatų našumo rodmenis.

Siekiant nustatyti esmines reikšmes, turinčias didžiausią įtaką sėkmingiems rezultatams, „Google Attribution“ modelis naudoja žemiau nurodytus mašininio mokymosi duomenis:

  • Informacijos pateikimo ir išdėstymo tvarka
  • Bendra skelbimų sąveika
  • Reklamos skelbimo kūrybiškumas
  • Geriausius rezultatus generuojantys paspaudimai ir raktiniai žodžiai

„Data-driven attribution“ naudojimas

Dirbant su „Google Attribution“ galima įgalinti duomenimis pagrįstą priskyrimą (Data-driven attribution), kuris naudoja mašininio mokymosi technologiją ir taip nustato, kokias kainas reikia priskirti kiekvienam vartotojo veiksmui, pradedant nuo pirmo sąlyčio su juo ir baigiant paskutiniuoju paspaudimu. Be to, duomenimis pagrįstas priskyrimas leidžia analizuoti unikalius konversijų šablonus ir gauti tikslesnius kampanijų efektyvumo rezultatus, tarpusavyje lyginant konversijas vykdančių ir nevykdančių vartotojų kelius. Naudodami „Google Attribution“ galite greitai ir lengvai optimizuoti skirtingų kanalų, pavyzdžiui „Google AdWords“ ir „DoubleClick Search“, skelbimus vienoje platformoje. Iškart pateikiami rezultatai leidžia realiu laiku gauti ataskaitas, atnaujinti kainos pasiūlymus ir paskirstyti biudžetus skirtingiems kanalams.


Šiame straipsnyje esanti informacija pateikta iš žemiau nurodytų šaltinių: