16
Rgp

Pagrindiniai „Google“ vertinimo kriterijai, lemiantys svetainės pozicijas paieškoje

Kaip nauji „Google“ algoritmai veikia paieškos rezultatų pozicijas?

Jei orientuojatės į aukštas svetainės pozicijas „Google“ paieškoje, vien raktinių žodžių naudojimo publikuojamame turinyje nepakaks. Šiuo atveju turite žinoti, kad nuolatos atsinaujinantys „Google“ algoritmai kaskart pateikia naujus vertinimo kriterijus, kuriais remiantis nustatomos „Google“ paieškos rezultatų pozicijos. Todėl yra labai naudinga ne tik kartą atlikti SEO optimizaciją, bet ir nuolat peržiūrėti internetinės svetainės atitikimą „Google“ vertinimo kriterijams.

Svarbiausi 2017 metų „Google“ vertinimo kriterijai

Internetinė svetainė

  • SSL sertifikatą turinčios svetainės yra saugesnės ir patikimesnės, todėl „Google“ paieškos rezultatuose yra pateikiamos aukščiau.

Skaitykite daugiau apie SSL sertifikatų svarbą kitame mūsų straipsnyje: Kodėl verta pereiti iš HTTP į HTTPS protokolą?

  • Puslapio užsikrovimo greitis yra itin svarbus ir didelę įtaką svetainės lankytojams darantis faktorius, jo užsikrovimo laikas neturėtų viršyti 2 sekundžių. Patikrinti savo puslapio greitį galite naudodami „Google PageSpeed Insights“ įrankį. Lėtą svetainės veikimą dažnai lemia netinkamai patalpintas vaizdinis turinys, tai ypač aktualu toms svetainėms, kuriose tokio turinio yra daug.

Daugiau informacijos apie tai, kaip pagerinti puslapio užsikrovimą, rasite kitame mūsų naujienų įraše: Kaip vaizdinio turinio pateikimas svetainėje keičia puslapio užsikrovimo greitį?

  • Pastaruoju metu ypatingas „Google“ dėmesys skiriamas svetainių optimizavimui mobiliesiems įrenginiams, todėl šio kriterijaus svarba nuolatos auga.

Sužinokite daugiau apie mobiliems įrenginiams pritaikytų svetainių galimybes kitoje mūsų naujienoje: Google „Mobile-first index“ bandymai – kaip pasikeis mobiliems įrenginiams nepritaikytų svetainių indeksavimas?

  • Tinkama puslapio struktūra ir svetainės medis taip pat yra svarbūs kriterijai, siekiant aukštesnių pozicijų „Google“ paieškoje.

Puslapio turinys

Naudokite aktualius raktinius žodžius savo svetainės turinyje ir kurkite vidines bei išorines nuorodas, tačiau – nepersistenkite.

Sužinokite daugiau apie tinkamo turinio sukūrimą ir svarbą kituose mūsų straipsniuose:

Lankytojų veiksmai

„Google“ griežtai vertina paspaudimo ir atmetimo rodiklius, rodančius, kaip vartotojai reaguoja į Jūsų turinį. Atsižvelgiant į šį kriterijų yra vertinama turinio kokybė ir atitinkamai nustatoma svetainės pozicija paieškoje.

Prekių ženklai

„Google“ robotai kur kas palankiau vertina vartotojų paieškas ir įrašus, kuriuose minimi prekių ženklai. Naudokite ir skatinkite kitus vartotojus naudoti Jūsų prekės ženklo pavadinimą savo įrašuose, nes tai Jums padės užsitikrinti aukštesnes pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose.

Socialiniai tinklai

Jei turite savo tikslinei auditorijai aktualaus turinio, dalinkitės juo ne tik svetainėje, bet ir socialiniuose tinkluose. Aktyvi veikla socialiniuose tinkluose, sulaukianti didelio vartotojų atsako, gali turėti teigiamos įtakos Jūsų pozicijoms paieškos sistemų rezultatuose.

Geriau suprasti ir sustiprinti ryšį su savo tiksline auditorija Jums gali padėti kitas mūsų straipsnis: Kaip išlaikyti auditorijos dėmesį ir sustiprinti ryšį su vartotojais socialiniuose tinkluose?

Atgalinės nuorodos

Atgalines nuorodas stenkitės naudoti aukštos reputacijos svetainėse, kurios yra aktualios Jūsų verslui – tai gali būti itin veiksmingas būdas, padėsiantis užsitikrinti aukštas pozicijas „Google“ paieškoje. Niekada nepirkite atgalinių nuorodų ir nevykdykite jokios kitos nesąžiningos veiklos, nes „Google“ reaguodamas į tai gali imtis itin drąstiškų veiksmų, kurie smarkiai pakenks Jūsų pozicijoms ir norint jas susigrąžinti gali prireikti labai daug laiko, lėšų ir pastangų.


Straipsnyje pateikta informacija paimta iš žemiau esančio šaltinio: